Alfa i BMW su slabašni za drift.... tj ne idu nikako. Probao dok sam vozio reli u mladosti
Alfa je dobar izbor, ali ne za jurcanje. Oni su izgubili ono što su imali nekada. Naime, sedamdesetih i osamdesetih godina, dok je moj ujak vozio BMW-2002 i Ford Kapri, vožene su trke po inostranstvu koj su pratili. Pričao mi je da su svi sa oduševljenjem odlazili da vide Porše... onda se pojavi Alfa sa svojim modelima koji izgledaju sasvim uobičajeno, i ubedljivo pobedi.
Ovo su poznate stvari za ono vreme i takođe je poznato da je smenom konstruktora, Alfa postala zaista jako dobar automobil, ali više ne za ono za čega je nekada služio... za ludovanje!
A japanci su za drift idealni... kratki, osovine predviđene za neverovatan (kako oni kažu), "leteći aksijalni napor", tako da se vrte u krug savršeno... fina zabava. najbolja zadnja vuča koju sam video (u kanalu i na drumu
).
Od BMW-a, najbolje što sam vozio je stari, serije 7. Četvorogrli karburator, šest cilindara kao dunst-flaše širokih, mehanika koja uključuje po potrebi po jednu diznu na karburatoru... 3000 kubika... menjač sa "kick down" opcijom (ovi današnji mladi i ne znaju šta je sve to hahaha....
) i mogućnost ugradnje turbo kompresora za dizanje napona na cilindrima.
Promeniš svih pet brzina za 100m
Ide kao zver, ali i troši nenormalno...
Noviji BMW je nestabilan... bar po meni. Probao sam bratov dok ga je imao... spušten, nadograđen... izgleda ludilo! Pokušavajući da malo na silu obilazim kamione na neugodnim putevima, isto tako neugodno me je iznenađivao, jer mu "dupe" šeta pri pojačanju gasa (pliva). Ovo je rešeno kasnije, tovarenjem nekoliko džakova cementa u gepek
Jugo je iznenađujuć takođe. Ovaj što sam vozio (i slupao), ima 140KS... radi ih CUBI u NS-u. Motor radi super, a sređen je tako, da bi ga držao u sobi
Ni jedan konvencionalni auto ne može stići jugić za reli. Probali smo sa BMW M3. Mada... možda je u pitanju ono poznato: "it`s not the ride - it`s the rider"
Naravno, Miloše, nemoj da se zaneseš